Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. februar 2011

Ærer den som æres bør..........

Idag har jeg lyst til å prise folk som lever etter at  det er ærlighet som varer lengst.
Det kunne godt ha blitt en sutreblogg idag. Istedet er det deilig å formidle at av og til har man lov å ha flaks. Og idag var det faktisk min tur.
Vi har vært fem jenter på bytur idag. Vimsete, med mye på hjertet og mye å holde styr på klarte vi å somle bort en handlepose med en samla verdi på ca 1500 kroner...
Etter å ha kontakta åtte butikker, vektere og senterledelse fikk vi beskjed om at det der er sånt som skjer, og ofte er det folk som stikker av  med det. Det er visst mye svinn med sånt.
Sjuåringen min som har brukt opp sparepengene sine,  kunne lett blitt knust.
Jeg så for meg  ei dame som plutselig hadde vel mange sommertightser å gi bort i gave, eller at noen skulle slappa av i  ny blå kosedress og drukna ned i sofaen  med boka spis, elsk og lev og burde råtna av dårlig samvittighet etterpå. ...
Den nye sommerkjloen og de kule skoleklærne kunne passsa til mange sjuårsjenter der ute. ..Men det var tross alt vi som hadde kjøpt det. I to timer er vi sikre på at varene er borte for alltid.
Så ringer det en utrulig serviceminded vekter og forteller at noen frisører på Ålesund storsenter hadde hova inn fangsten og tatt kontakt med han.

OOOOOO STORE LYKKE !

Nå skal resten av kvelden nytes.
Kanskje burde vi kjøpt et par flakslodd også, mens vi har en bølge å surfe på.
Men det er vel måte på hvor mye flax man kan få på en dag....

HannePanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar