Totalt antall sidevisninger

fredag 18. februar 2011

Nybegynner`n har talt..

JEG HAR TENKT TIL Å DANSE MEG INN I BLOGGERNES VERDEN...........

Jeg liker å danse og har gjort det endel. Blogging vet jeg knapt hva er. For å tilnærme meg forsiktig bør jeg vel skaffe høvelige sko å blogge med.Jeg kunne jo brukt dansesko da, for  og følt meg konfertabel. Men de er hølete og utgåtte .
Jeg har inntrykk av at mange blogger med stiletthæler. Trykker den spisse hælen ned i sirlige kommentareer sånn at meningene svir på de riktige stedene.
De som er litt rundere blogger kamskje med platåsko. Da har de i tillegg muligheten til å betrakte verden ovenfra og ned.
Jeg kunne forsåvidt trengt klatresko. Så kunne jeg brukt bloggen til å komme meg oppover. Ut av gjørma. Gjerne med brodder, hvis jeg skulle komme til å bevege meg på glattisen.
 Å blogge med tøfler, blir kanskje litt vel laydback og kjedelig ??
 Fotformsko litt for forutsigbart?
 I Skisko hadde jeg bomma , men Støvler hadde vært i min ånd.
DA kan jeg plumpe rett ut i bloggen min og sprute på dem som fortjener det. Dessuten så kan man være kledd for enhver anledning i støvler. Har tom sett dem til brudekjoler..
Så lurer folk på hva jeg skal blogge om. Til det kan jeg si at det blir særdeles lite om neglelakk, hairexstansion og chabby chic stil i min blogg. De plassene er jo tatt opp for lengst.
Måtte du kose deg med bloggen min. Og kommenter den gjerne.
Men hvis du ikke har no fint å si, kan du godt holde kjeft.I allefall i dag.

Mvh Hannepålandet.

9 kommentarer:

  1. Morsomt innlegg, gleder meg virkelig til å følge bloggen din Hanne

    SvarSlett
  2. DU er kul altså!! Gleder meg med deg!!! Men av og til skal jeg dra deg utav blogg-verden og ut på tur!! MÅL før sommeren: en tur på Vonhytta????

    SvarSlett
  3. Søte Hanne!!
    Habahaba! Ja, kva elles skulle den heite? Kulaste namnet akkurat no. Skal bli artig å følge litt med på bloggen din! Lykke til! No.som alltid: Har stor tru på at du får til -det du vil! GOD helg også, Hanne!

    Klem frå Gerd VF

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å følge deg, og jeg må si at jeg er ekstremt lite for blogging av neglelakk, hairextensions og chabby chic, men tror kanskje klatresko, støvler og tøfler passer meg bedre!

    SvarSlett
  5. Heisann, så fint at du heiv deg utpå:) Dette blir morsomt å følge med på! Eg lurer på om eg bloggar mest med tova tøfler, eg....

    SvarSlett
  6. Kjekt å bli invitert til kveldens happening ;) Lykke til med blogginga! du starta fint :-)

    SvarSlett
  7. ta på dej støvlane du Hanne å hopp i d me begge beina:) gleda mej til å følge dej her:) god helg, klem:)

    SvarSlett
  8. Så gøy Hanne:o)!
    Hadde jeg blogget så hadde det nok blitt med stooore myke bamsetøfler;o) så det er like godt jeg bare holder meg til koselige kommentarer:o)

    SvarSlett
  9. Se her ja, blir spennende å følge deg!
    lykke til:)
    -min blogg har strandet helt:(

    SvarSlett